KISEBB NEHÉZSÉGEK

Néha nem mennek a dolgok olyan zökkenőmentesen, mint ahogy azt mi szeretnénk.. 😅
Hiába.. valami mindig történik.. Ezúttal ez a valami nem volt olyan kellemes.

Miután szépen leadtam a papírjaimat a maradáshoz és megejtettem a jelentkezést a kollégiumba az őszi félévre, jelentkeztem újra campus mundi ösztöndíjra, gondoltam szépen hátradőlhetek.
Nagyot tévedtem!

Már Június végén érkezett az e-mail az egyetemtől, amiben (kedvesen ugyan) közölték velem, hogy sajnálatos módon nem kerültem be a kollégiumba.. OOké 〜
Itt még nem estem különösebben kétségbe, hiszen vannak csodás koreai barátaim, kiket megkértem, hogy segítsenek a szálláskeresésben! 😌

Bár bevallom augusztus kelejére kezdtem egy minimális stresszt érezni (amit anyukám valószínűleg egész nyáron érzett), mivel még mindig nem volt lakás.. 😅 Mire előálltak a csajok azzal ötlettel, hogy lakjunk együtt! Találtak egy szupi lakást, közel a suli, árban kb. ugyanott van, mint a koli!
El sem hiszem! Meg vagyok mentve. 😄

Egy héttel utazás előtt: "Csenge, még sem tudunk ott lakni amit beszéltünk, úgy néz ki nem 3-an, hanem 4-en leszünk, nagyobb hely kell.." :')
⤳ megoldódott 2 nappal utazás előtt 😅

Nem várt e-mail: Második forduló.
Itt az ideje, hogy lássuk a Campus Mundis jelentkezés eredményét! Őszinte leszek.. úgy gondoltam semmi akadálya annak, hogy ismét elnyerjem az ösztöndíjat. Eszembe nem jutott olyan, hogy "nem" vagy, hogy "tartalékos" státusz.. márpedig én most abban vagyok. 😶


Nyilván annyira vágytam erre az eredményre, mint egy Istenes pofonra azon a gyönyörű napsütéses nyári reggelen, ami ezt a kellemes hírt hozta nekem.

Egyáltalán mit lehet kezdeni azzal, hogy "tartalékos"? Megkérdeztem, természetesen semmit. 😃

Egyenlőre amit tenni tudok az az, hogy várok egy hónapot, hátha történik valami csoda és valaki visszamondja az ösztöndíjat.. Pfff.. 😂😂


Irány a nagyi...

Megjegyzések

  1. Ilyen helyzetekben mindig azt tanácsolom, hogy tanuljon meg néhány hasznos készséget, hogy online pénzt szerezzen. Kereskedés, hallottál róla? Van egy kedves társaság, amelyet Ildar Sharipov alapított. Instaforexnek hívják. Itt oktatóanyagokat és gyakorlatokat talál.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése