KUTYA KÁVÉZÓ

A helyzet a következő, már egy hónapja annak, hogy Szöulban vagyok ... WOW... durva tudom.. és egyébként imádom! :D Azonban a napokban véltem felfedezni magamban némi állat hiányt.. 🐶🐕
Ezért a probléma orvoslására a legkézenfekvőbb megoldást választottuk a szobatársammal, elmentünk egy kutya kávézóba! 😍



Alapos kutatás után, mivel a legjobb helyre akartunk menni, úgy határoztunk, hogy egy, Hongdae-ban lévő Cloud Pet Shop nevű kis kávézó a megfelelő hely a számunkra!

Ez volt az első alkalom, hogy világosban mentünk el Hongdae-ba, mivel ide inkább az "esti élet" élvezete miatt jönnek a fiatalok. Karaoke bárok, szórakozó helyek sokasága található meg itt a hosszú shopping street-eken.
Ha az ember csak egy hangulatos esti sétát szeretne, akkor is tökéletes hely, mivel a hosszú shopping street tele van étel árusokkal, bódékkal. Utcai zenészeket és táncosokat is minden alkalommal látni, akik itt igyekeznek megcsillogtatni a bennük rejlő tehetséget. (egyébként tényleg ügyesek)

"Te meg mit ülsz az én helyemen?"

A kávézóba szerencsénkre kutyák hada várt minket, így nem okozott gondot, az "embertömeg" sem. Sokkal többen voltak, mint amire számítottam!
Belépéskor rögtön fertőtlenítették a kezünket, majd kérték, hogy vásároljunk magunknak valami italt, mivel ez a feltétele a kutya cirógatásnak.

Lustálkodások














"Nem kell apám kétszer mondani!" Ezzel a lendülettel már rohantam is a pulthoz! Elsőre soknak hangzik, hogy majdnem 3000 Ft-ot fizettem egy kávéért, de gondoljunk csak bele. Ezek után addig maradhatunk a kutyusokkal ameddig csak akartunk! (Záróra: 18:00)


Az itt eltöltött 3 óra alatt sikerült lelkileg feltöltődnöm a tüneményeknek hála 💕 így egy pár hétig biztosan jól leszek. 😄 Abban viszont biztos vagyok, hogy a következő hónapban felkeresünk egy újabb "állati helyet".


Összefoglaló videó a cukiságokról:
https://www.youtube.com/watch?v=th35k9yZBjg

Azonban aki otthon vár engem...
mind közül a legédesebb 💕

Csenge

Megjegyzések