HELLO KOREA - BEKÖLTÖZÉS

Mivel már elhatároztam magam, hogy visszatérek, semmi sem tudott visszatartani, hogy újra belevágjak! A nyár sűrű programokkal telve, gyorsan elröppent, így mire észbe kaptam már imét a repülőn ültem!
Az úticél változatlan: Szöul, Korea.


Esküszöm úgy érzem magam, mint egy rutinos róka itt a Korean Air gépén. (egy kicsit már értek is abból amit a stuartesek beszélnek 😜) 
Fun fact: Ezúttal nem ült mellettem senki 😁

A reptéren könnyen feltaláltam magam, a jegyemet is minden probléma nélkül meg tudtam venni! Vicces volt egyébként látni a glameket, akik CAU-s táblákkal vártak az újonnan érkező diákokra, hogy együtt menjenek a koliba! :D 〜 mekkora királyak már!

Azért engem sem kell sajnálni, a buszmegállóba kijöttek elém a lányok. :) Olyan érzés, mintha csak tegnap találkoztunk volna. Nagyon otthonosan mozgok már itt! 😀

Azonban volt valami, amivel nem számoltam.. A szállásunkon ugyanis nincsenek bútorok.. 
HOGY MI?! 😀

Újabb megoldásra váró feladat, szia itt vagyok! 
Szerencsémre, van 2 takaróm meg párnám is amit itt hagytam még előző félév végén. Cserkészként egyébként sem okoz gondot, hogy a földön aludjak.  Az egyetlen bökkenő az, hogy minden a kollégiumban 3 szép nagy dobozban vár rám.. 😆

11 órás repülő út 💥 2 órás busz út 💥20 perc pihi💥1 órás metró a kolihoz💥 3 hatalmas doboz tele nehéz cuccal 💥 Jetlag 💥 JÓ A BULI! 😏


Viszont olyan, hogy lehetetlen, nem létezik! 😀

Megjegyzések

  1. Idén Koreába költöztem tanulni, de el kellett halasztanom a vírus okát. Most otthon vagyok és szomorú, és itt pénzt takarítok meg https://www.instaforex.com/reviews_forex_traders, miközben tudok, és várom, hogy ennek vége legyen.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése