5 NAP JEJUN: HANHWA AQUA PLANET

Újabb nap, újabb izgalmak!
Szórólap válogatásunk következő eredménye: Hanhwa Aqua Planet


Mivel eddig még soha nem voltam akváriumban, úgy éreztem ez egy nagyszerű alkalom arra, hogy változtassak ezen! :D
Így utunkat Jeju city felé egy 2 órás kitérővel tettük meg, amiből egy egész napos program lett. 😏
Az akvárium egy gyönyörű tengerpart mellett van, ezért még a jegyvásárlás előtt tettünk egy hosszú sétát, kagylókat fürkészve az apró homokos parton.


Jegyvásárláskor mindkettőnkben megállt az ütő egy pillanatra, mivel se Kinga, se én nem gondoltuk, hogy több, mint 10.000 Ft lesz. Félre értés ne essék, nem sajnáltuk rá a pénzt, mert nagyon izgi volt, csak meglepődtünk! :D 〜 naív kis egyetemisták

Azért jó, hogy ott van az az üveg.. 😶
Elmondani nem tudom, mennyire szuper volt!
Kiskorom óta érdekelt a tenger világa, különösen a cápákról szóló dokumentum filmeket imádtam. Lélegzetelállító élmény volt számomra, hogy élőben láthattam őket, és ami azt illeti elég közelről!
A nagy akváriumnak voltak olyan beülős részei (mármint közel az üveghez! 😀) ahonnan figyelve, olyan érzés fogott el, mintha közvetlen mellettük lennék.
Bevallom volt is olyan pillanat, amikor egy pöppet rám jött a szívbaj 😂

Az akvárium végére érve sem volt még vége a bulinak, ugyanis show műsort adtak a medencénél! Az "Aqua Fantasia" névre hallgató műsorban láthattunk delfineket, fókákat ügyeskedni, valamint jó pár tehetséges embert akik már (gyanítom) sokadszorra ugribugriztak a kedvünkért. - Kicsit cirkusz feeling-je volt, de szeretem azt is így a jókedv végig jelen volt! 😁

Mivel akartam egy vidit csinálni erről a napról is, így elfelejtettem bent fotókat csinálni.. 😅
Talán még jobban is jártunk 😄

Video: https://www.youtube.com/watch?v=Rgyh4P3RZ10

Csenge

Megjegyzések