KONCERTEZTÜNK

Mivel Koreában tanulok, kihagyhatatlannak tűnik számomra, hogy legalább egy koncertre el ne menjek. Ami a szerencsémet illeti, ez alkalommal tényleg volt, mivel a jegyeket ingyen kaptam!


Hyeonji barátnőm keresztény gyülekezetébe rengeteg ember tartozik, ennek megfelelően a "templomuk" is elég méretes. Évente kétszer szoktak egy nagyobb rendezvényt szervezni hívők/nem hívők számára. Ez alkalommal egy koncertet szerveztek meg nevesebb előadókkal. Ezt már abból érezhettük, hogy a kezdés előtt 2 órával már akkora tömeg volt, hogy azt hittem egy hering partin vagyok.

Mire bejutottunk a több szintes előadó terembe, azon ment a vacilálás, hogy mégis hová üljünk. (többesszám alatt a szobatársamat, engem, meg Hyeonji 2 lány tesóját értem 😀)
Gondoltuk a felső szinten lenne a legbulisabb ülni. Persze mire felértünk már majdnem tele volt, így megindultunk a hátsó sor felé, mikor egy személyzetis mondta, hogy nem ülhetünk oda...

Morgolódtam is magamban visszafele menet, ha még ide se, akkor mégis hova.. A sorok között battyogva észrevettem néhány VIP táblát is, annak megfelelően a legjobb helyeken! ..Bárcsak..

Na nem hiszitek el mi történt.. kinyitottak nekünk egy lezárt sort, és ott ültünk a VIP vendégek mellett, legjobb rálátással a színpadra! 😃🙏

A koncerten alapból koreaiul beszéltek, ezért mi nagyon hálásak voltunk a fordítóknak, akik megkönnyítették az életünket! 💓(ilyen kis fülhallgatós készülékeket kaptunk, ⇾ elég sok külföldi is volt 😊)


Az előadók szuperek voltak! Acapella énekesek, rapperek, nem olyan régen debütált fiú banda és akikre talán a legtöbben vártak (gondolom én) a Momoland nevű lány banda. Kpop fanok előnyben.

Remekül éreztem magam, remélem lesz még szerencsém hasonlóhoz! :)


Megjegyzések