UTAZÁS KOREÁBA

Repjegy?  
Útlevél?  
Bőrönd?  
Fokozott lelki állapot. 

Huh... nagy levegő... Itt az idő! Még mindig nem hiszem el, de nincs már más teendőm, mint elindulni!

Ezért kis családom nem is tett mást, fogta magát majd útnak indult Bécs felé, közben egy napos kitérőt téve Sopronba. A szép időnek köszönhetően tettünk egy sétát a városban, ami jó volt, mint stressz levezető program.

Hogyan ne értsd mi történik
A Vienna Airport így csupán 1,5 órányira volt, ezért gyorsan (laza 5 órával a gép indulása előtt) megérkeztünk. Mivel közülünk eddig senki sem repült, izgultam, hogy mindent időben (lol) és rendben meg tudunk-e majd csinálni. Az első lépés a check-in pont megkeresése volt, amit végül könnyedén megtaláltunk, ugyanis mikor megláttam kb 30 koreait, sejtettem, hogy jó helyen járok! 😄

Mivel a repjegyemet (hosszas és alapos mérlegelés után) a Korean Air-nél vettem meg, gyanítottam, hogy lesznek egy páran, arra azonban nem számítottam, hogy én leszek az egyetlen! aki nem koreai 😊

Na de, ne is akadjunk fenn ilyen apróságokon, mit számít ha egyedül vagyok. - gondoltam
Majd mikor kétszer is kihívtak egy hatalmas tömegből, (jelzem: csak engem) másik kapun regisztrálni meg dolgokat intézni, akkor kezdtem úgy érezni, mintha kicsit kilógnék 😅

Bevallom a kézipoggyász ellenőrzés is viccesen zajlott. Mivel ahelyett, hogy 1-2 dobozba pakoltam volna ki, mint mindenki más, nekem úgy alakult, hogy ki kellett rakni a kis bugyitól kezdve a fogselyemig mindent, mert egy kicsit félre értettük egymást az ellenőrrel. Ezzel azonban sikeresen elfoglaltam egy egész oldalt, majd mire összeszednem a holmimat, azt vettem észre, hogy a még ez előtt mögöttem álló hosszú sor, már majdnem teljesen lement. 😂

Maga a repülő út amúgy nem volt vészes, azt leszámítva, hogy az angol bemondásokat nem hallottam, mivel arra már nem figyelt oda rajtam kívül senki :D

Már csak 10 perc a 11 órás repülőútból

Az Incheon repülőtérre megérkezve ellenőrizték a vízumomat, csináltak rólam fényképet, adtam ujjlenyomatot és még 2 immigrációs lapot is kitöltöttem, csak ezek után mehettem a bőröndömért.

A váróban leültem kicsit észhez térni, mire leszólított egy koreai lány, aki, mint kiderült tanult külföldön. Ennek köszönhetően tudta milyen nehezek is az első lépések, és jól beszélt angolul, így segített nekem megvenni a buszjegyemet az apartmanhoz, amit béreltem és egy kis pénzt is váltani. 😊

Így első nekifutásra kicsit bonyolította a helyzetet, hogy csak a megálló nevét tudtam, ami a következő: 흑석역 ... 😅
Szerencsémre, sikerült megmutatnom a jegyet egy idősebb hölgynek, aki tovább utazott, mint én, így megmondta, hol szálljak le! A buszmegállótól kb. 1,5 percre volt a szállás, amit foglaltam, bár bevallom kb. kétszer is elsétáltam a kapu előtt. 😂

Picit zavarba ejtő érzés volt egy totál idegen ember postaládájában matatni kulcs után a világ másik felén, majd belépni az önműködő szám kódos ajtón egy olyan lakásba ahol nincs senki! :')

A szobám egyébként nagyon édes, kis üdvözlő lapot is írt a házi néni! Gyors zuhany után már nem sokáig bírtam, így a hosszú nap végére elnyomott az álom.
Itt a zuhanyzó egyébként maga a fürdőszoba, kis függönyt kell  elhúzni a mosógép előtt, hogy az ne menjen tönkre, egyébként meg bármit összevizezhetsz, tükröt, mosdó kagylót, stb. (azt azért hozzá kell tenni, hogy egy ilyen fürdőszoba nagyon kicsi és ez a helytakarékosság miatt van) Fotót elfelejtettem csinálni, bocsika..

Végül, de nem utolsó sorban, itt egy kis összefoglaló videó, hogy láthassátok, amit én láttam! (nagyjából 😜)

https://www.youtube.com/watch?v=igfYiyrIwzc

Csenge

Megjegyzések

  1. Köszönöm az érdekes és hasznos történetet! Egy ideje utazom, és mindig keresni pénzt az instaforex cégnél
    https://www.instaforex.com/reviews_forex_traders Ez egy megbízható cég, amely professzionális kereskedési szolgáltatásokat nyújt mindenki számára, függetlenül attól, hogy rendelkezik tapasztalattal vagy sem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése