BEMUTATKOZÁS

Alap tudnivalók
Nevem: Jávor Csenge
Korom: 20
Kalandom időtartama: február 26. - június 26. (4 hónap)
Innen indulok: PTE-KTK
Ide érkezem: Chung Ang University, Seoul, Korea
Hogyan: Campus Mundi ösztöndíjjal

Miről fog szólni: Mindennapi életem apró mozzanatairól a világ másik felén, egy olyan országban, ami a mienktől teljesen eltérő kultúrával rendelkezik. Igyekszem majd mindenről részletesen beszámolni, arra az esetre, ha ti is hasonló utazáson törnétek a fejteket, hogy tudjátok, mégis mire számítsatok. (lehetőleg mellőzve azokat a szerencsétlenkedéseket amiket én el fogok követni :'D )
A lényeg, hogy élmény az lesz!

Miért éppen Korea: Azaz igazság, hogy már kicsi korom óta vonzott a keleti kultúra. Akár egy jó japán szamuráj film formájában ("himi-humis" - apám szerint), vagy küzdősport űzése által (kipróbáltam a cselgáncsot és a ju-jutsu-t is -» zöld öv :3 ) Tudom.. ez mind Japán.. ezért eleinte oda is készültem, DE lett egy nagyon kedves koreai ismerősöm. Hyeonji- nak hívják (talán nem haragszik meg, ha ennyit ide írok) és mivel jó barátok lettünk, úgy döntöttem először Koreába utazom ki, gondolván, hogy így részletesebben láthatok bele a kultúrába, az ott élő emberek életébe. Azóta persze belenéztem néhány koreai drámába is, hogy szokjam a nyelvet, és azt kell mondanom, hogy nem rosszak :D Nekem néhány kifejezetten tetszett ( másrészről Japán ott van majdnem a szomszédban, tehát tervezek oda és még pár másik helyre egy-egy rövidke utat)
Hát nem tűnik izgalmasnak? Annyi eltervezett programom van már most, hogy számukat sem tudom :D

Ha úgy gondolod, tarts velem erre a négy hónapra, ha nem, akkor ne! :D

Csenge

Visszaszámlálás indul!

irány kelet





Megjegyzések

  1. Ázsiai látogatás az álom. Még mindig pénzt takarítok meg az utazásra, de a bejövő válság idegesít. Tanulok kereskedni, oktatóanyagokat nézni és gyakorolni az Instaforex-en. Itt van egy instaforex review, ha érdekli. Emlékszem, hogy mindig diákomban volt szükségem pénzre.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése